Varje Kvinnas Blogg & Frågelåda: Nybörjarkapitalist

onsdag 23 maj 2007

Nybörjarkapitalist

Nu har jag då blivit en kommersiell bloggare och jag har vidtagit alla försiktighetsåtgärder man kan för att reklamen på varjekvinna inte ska strida mot mina övertygelser. Hah. Jag glömde att jag bloggar på en amerikansk sajt. Jag glömde Gud... Hur länge ska jag nu ha en reklam för värsta hihulitsidan på min blog?!? Jag har försökt filtrera bort den och hoppas det är gjort när ni läser det här...

Men lite full i skratt blir jag, över den inbyggda ironin. Och sen är det ju så att jag nog har barnatron kvar, men den har inget att göra med den den här typen av religiositet! Den är privat och kanske liten, men den är min och ska inte fläkas ut längs med internet, speciellt inte i missionsform.


Ja, ja. Som det kan gå.


Cornelia

Inga kommentarer: